— PEC - VÝROVKA - NA ROZCESTÍ - PŘEDNÍ RENNEROVKY - POD LIŠČÍ HOROU - PRAŽSKÁ BOUDA - PEC —

22 km

Krásná trasa, jediný horší terén je směrem od Chalupy Na Rozcestí k Předním Rennerovkám. Z Pece je to pořád do kopce k Výrovce a pak už skoro jen z kopce.

Cestou si můžete udělat zajížďku k Luční Boudě odkud je výhled na Sněžku. Dále pokračovat na kole nikam nemůžete, takže se zas vrátit k Výrovce a pokračovat cestou k Předním Rennerovkám.

Nepřehlédněte odbočku na Liščí cestu (foto), z asfaltky nečekaně musíte zahnout do leva. Cesta nevypadá moc dobře, ale bude lepší:-)  Ale pokud byste přehlédli a jeli si stále dál dolů, tak se koukněte na další tip na výlet.

— PEC - VÝROVKA - NA ROZCESTÍ - PŘEDNÍ RENNEROVKY - HORSKÁ SILNICE - PEC —

32 km

Ano, tady to je jen prodloužená předcházející cesta. Horská silnice, která právě začíná pokud tu předchozí cestu sjedete z Předních Rennerovek až dolů, je velmi příjemná cesta přírodou a přitom po asfaltce - občas potkáte auto ale spíš minimálně.

Přijedete jen zespoda Tetřevích bud oproti předešlé trase, kde přijedete shora a můžete pokračovat Pod Lesní boudu.

SPÁLENÝ MLÝN - LYSEČINY - HORNÍ MARŠOV - KOLEM ČERNÉ HORY - PEC —

34 km

Když vyjíždíte z Pece dáte se nalevo do kopce cestičkou pořád rovně až ke Spálenému mlýnu. Prudké stoupání nahradí kopec dolů. Jako tady všude:-) Od Spáleného mlýna pojedete pár metrů doprava po hlavní a pak hned doleva zase na cestičky, kde nikoho moc nepotkáte. Dojedete na Cestník, moc hezké místo s hřištěm. Tady jsem se dala přes Lysečiny - je to tam nic moc ale dá se to sjet. Příště zkusím K26. V Horním Maršově se dáte za obchodem doprava a tam vás čeká moc pěkná cesta, kam nesmí auta a přitom je to asfaltka "Rudolfova cesta". Pak už vás na pěkné cestě čeká jen jeden menší ale dost prudký a kamenitý úsek "Václavák" u Černé hory ale nedá se to objet. A opět přes Pražskou do Pece.

Edit: K26 mi přišla jako lepší cesta. A úplně nejlepší je, když máte čas jet dál rovně a sjet to cestou K1A a K26C přes Rýchorky.

SPÁLENÝ MLÝN - LVÍ DŮL - JELENKA - POMEZNÍ BOUDY - MALÁ ÚPA - PEC —

38 km

Na této trase vás nic nezaskočí. U Janových Bud, jak ukazuje mapa, si můžete udělat i zajížďku na Růžohorky, je to ale stále do kopce a pak zpátky. Potom ze Spáleného Mlýna se dáte doleva kousek po hlavní a pak vás čeká nádherná příroda a silnice Lvím dolem. Ten rozhodně doporučuji. Potom lze jen po hlavní na začátek Horní Malé Úpy a pak zas hezkou cestičkou až na Jelenku - tam se můžete občerstvit. Zpátky to můžete vzít přes Malou Úpu - určitě nejezděte Pohádkovou stezkou Eliščiným údolím - tam je to velmi kamenité strmé obzvlášť  ke konci. U Kostela si opět můžete udělat přestávku a pak zas přes Spálený Mlýn zpátky do Pece. Od kostela ke Spálenému Mlýnu jezdím raději K1A - je tam míň lidí a hezká asfaltová cesta.

— PEC -

VELKÁ ÚPA - VAVŘINCŮV DŮL - HLUŠINY - VLAŠSKÉ BOUDY - THÁMOVA CESTA -KOLÍNSKÁ BOUDA - PEC —

Můžete to vzít podle mapy z Pece cestou K1A. Znám tu cestu, povrch je asfaltový, dobře se na ní jede. Jen zrovna byla těžba dřeva, tak jsem to vzala po staré - to je ta bílá podél hlavní silnice. Pak se musí chvilku po hlavní ale pak je výšlap skoro v samotě - nikdo nikde cestou K23A. Tam kde končí K23A je krásný výhled, schválně jestli najdete náš penzion Logla. Pak se napojíte na K23 a stále hezkou a klidnou cestou až k Vlašským boudám. Tam pozor, zahnout doprava nahoru na Thámovu cestu. Menší nemilé překvapení čeká až těsně před Václavákem a pak nic moc cesta ke Kolínské. Čeká vás hodně menších kamínků a odtoky na vodu, které jdou ale pomalu projet. Po Kolínské už zas pěkná cesta dolů do Pece přes Husovu boudu. .

— HORNÍ MARŠOV -

RÝCHORSKÁ CESTA - HORNÍ ALBEŘICE - LYSEČINSKÁ BOUDA - SPÁLENÝ MLÝN - PEC —

23 km

Tuto cestu jsem začala v Horním Maršově, níže budou tipy, jak se dostat do Maršova nebo to naopak vzít obráceně a z Maršova Rudolfovou cestou.

Z Maršova na Rýchorky je to lesní cestou ale hezkou a ten výhled na Rýchorkách je nádhera. Pak už je cesta jen po asfaltce - určitě doporučuji. Abych se vyhla Emmině cestě před Spáleným Mlýnem, tak jsem si to trochu objela cestou K1A na Malá Úpa - háj. a dolů zas K1A na Nad Spáleným mlýnem (tam je krásná asfaltka). A pak už známou cestou přes Janovy Boudy do Pece.

Buď se do Maršova dostanete jak je uvedeno v třetí trase nebo si tuto dáte naopak, že pojedete z Pece do Maršova a z Maršova zas jak uvádí také třetí trasa. Vše lze kombinovat.

MAPA TRASY

Laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et.

— VYTÁHNĚTE KOLO NA PROJÍŽĎKU DO PŘÍRODY —

Quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam

Vytvořte si webové stránky zdarma!